Jag kan vara din hora jag lovar, jag är van vid makten och du har stålar.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jag var duktig idag, jag klev upp klockan halv åtta och var på skolan klockan åtta, precis när hemtentan lades upp. Nu har jag suttit här och är redan på fråga nummer 3, man skulle tydligen ha 17 poäng för att klara den och max är 35. Vilket gör att det kanske går att klara denna tenta iaf, nog för att paragrafer och lagrum inte riktigt är min grej eftersom vi aldrig har fått lära oss hur man gör, men jag tar mig framåt.
Sitter iaf på ub och skriver denna tenta, med en påse godis, en termos kaffe med mjölk och två soygurt från gogreen, samtidigt som jag lyssnar på två andra som pratar om mättade fetter och en massa näringslära, egentligen vill jag hellre hjälpa dem men det går ju inte.

Det blir begravning nästa helg, Fredriks farmor ska begravas och det fanns en vilja att jag skulle vara med som ett stöd, och eftersom jag inte behöver betala något (läs jag är luspank) så ska jag självklart följa med. Ikväll är det trerätters som jag ska laga hemma hos Freddan och imorgon bjuds det på droskan av mamma, undra hur fan det här ska gå!

Jag ska tydligen bli lite mer ego, en till bild!



0 Lämna dina tankar: