Att misslyckas är inget brott, men att ha ett lågt mål och lyckas är det.

Ja, jag vill bara börja med att säga att min rubrik är inget jag tycker, men det var något smart som var skrivet på en tavla i matsalen där vi brukar ha seminarium. Det var väl någon som hade lust att skriva lite fina meningar som ska ge en lite kämparglöd i vardagen. Men jag vet inte riktigt om jag tycker så om den här.

Just nu lever mina öron sitt egna liv, ibland så dunkar det hela tiden, eller så får jag lock lite nu och då eller så tjuter det och jag blir GALEN. Ville bara säga det, åt alla som inte läser den här bloggen.

Nog om det, The School, en tenta kvar sen är jag klar Hem och konsumentkunskapslärare, även fast jag har en jävla dugga kvar sen ettan som jag inte ens har gjort, okej om man har omtenta eller så men jag har inte ens gjort något så jag har knappt en aning om vad den handlar om. Men det löser sig, iof måste jag också rätta till den där jävla rapporten men det tar nog inte så lång tid. Men sen är jag redo för att läsa överkurs i Hem och konsumentkunskap vilket ska bli intressant, den här gången handlar det om kroppen och sambolagar osv.

Nu ska jag iaf ta mig en sväng till sängen och läsa lite i Elsas mode innan det blir kaffedags, efter det tränar jag nog och sen ska jag tamefan inta sängläge och inte röra mig.

Såg Lesra i lördags, Petra gjorde en läcker frilla på mig, nog för att jag själv inte riktigt var så övertygad så blev jag det efter alla kommentarer på krogen. Bjuder på en bild!


0 Lämna dina tankar: