När jag inte har något att göra så planerar jag hur jag ska spendera pengar.

Det här med distans äter upp mig, händer inget snart så vet jag inte var jag ska ta vägen.

Den här dagen började då med att jag sov till halv elva, fick sedan ett sms av min polare Gabbe att hennes farfar hade gått bort under natten och hade ingen lust att plugga idag. Jag förstår henne helt och insåg att jag har ytterligare en dag utan plugg, det är svårt att göra allt ensam eftersom det handlar om kemi och jag är kass på kemi, behöver någon som är lite smartare än mig. Dock så har vi inte ens fått häftet med grundläggande kemi så det är svårt att göra något ändå.

Freddan ska klippa sig hos Petra idag, så jag hade väl tänkt att gå ner på stan snart, försöka se om Becca vill komma ner för att ta en fika med mig, sen som sagt kolla in Gina om mina framtida köp finns där eller inte. Jag vill göra av med pengar, det vill jag alltid när jag inte har något att göra. Gissa om jag längtar tills vi studenter får in 12000 nu i januari!! (ja, jag är en såndär som tar 100 % lån) Nej, jag ska vara duktig och lägga undan 4000 så att jag ska ha en chans att åka till Sälen i mars. Men lite kläder kan man väl köpa för det.

Jag vill också ha en modeblogg och tjäna pengar på den så att jag kan ha råd med att köpa allt jag vill ha och visa det på bloggen och sedan få ännu mer pengar. Synd att man inte är så bra.

Äh. Ha begär:
Marbel Leggings SEK 179, Only - NELLY.COM

Stripe s/s Cardigan SEK 259, Vero Moda - NELLY.COM

Antine Animal Cardigan SEK 299, Vila - NELLY.COM

Jaha. Tack för mig.

Lars Winnerbäck - Tvivel

0 Lämna dina tankar: