Nyårsafton 2009 = Fuck. hell. hate.

Jag säger bara en sak. Man lär sig av sina misstag, och nu har jag snart lärt mig tusen gånger genom misstag och snart vill jag inte lära mig mer. Jag skulle ha stannat, eller iaf åkt hem men är man dum så är man.

Jag vill ha på mig min sjukt snygga lilla svarta klänning med snygga strumpbyxor och klackar, glitter i ansiktet och bara vara snygg, dricka alkohol och fira in det nya året med mina älskade vänner. Men istället så skulle jag vara snäll och "ge" lite men då slutar dagen i tusen tårar och hat ifrån alla håll, eller ja, hat och hat det är nog bara jag ser det som hat. Klockan är halv elva på nyårsafton om 1,5 timme så är det ett nytt år. Året då jag har tänkt att satsa på mig, jag ska bli hel och jag ska bli frisk. Det vore ju kul om man kunde fira in det på ett bra sätt också, men istället sitter jag i en stuga i Skåne (har ingen aning om vart, men jag vet att jag inte är långt ifrån Helsingborg) tårarna känns i ögonen och jag har svårt att lita på folk. Varför är nog det enda jag har tänkt idag. Men nu tänker jag endast tänka på mig själv tills jag är hemma i Umeå igen, imorgon tänker jag ligga i sängen tills jag får ont sen ska jag kliva upp och skriva min rapport.

Happy fucking new year my friends.

ps. vattnet i skåne smakar inte så speciellt bra!

puss

-

0 Lämna dina tankar: