Jag skaffade en ny dator.

hej.

Julen är snart över, och den har firats i Falun.

Fick lite värda julklappar, bla en rosa digitalkamera från samsung, 850 kr på Gina Tricot (handlade nästan upp allt i dag) och en elvisp som är grym. Enligt vissa internetsidor är det en elvisp som kostar mellan 800-1200 kr, det ni. Nu ska det bakas med LYX!

Jag är lite less på mina datorer som är hemma, så jag beslutade att ta mina sparpengar till att köpa en vettig dator som jag kan plugga med. Jag kom undan billigt och har nu en Packard bell och något något NC 900 i modell, 11,6 tum och värd skärm. Betalade 2790 kr och jag är sjuuukt nöjd.

Vet inte hur det blir till nyår, men just nu känns det som att jag åker med ner till skåne och är där i 2-3 dagar sedan upp till umeå, och lägger allt mitt krut på tentaplugg och sedan avslutas det med release för Lesra!

Puss

Neverstore - It's x-mas time again

0 Lämna dina tankar: