Jag kanske följer trenden och skapar en modeblogg.

Hann med ett sista par skor innan året tar slut, man kan ju säga att halva 2008 och hela 2009 har bestått av shopping i stora mängder, av saker som inte används (sjukt mkt ångest) samt av saker som jag aldrig kommer sluta älska. Idag var vi en sväng till Valbo köpcentrum där det kryllar av roliga affärer samt ikea. Jag köpte ett par skor värd att nämna, och eftersom jag ska skapa en modeblogg (en lögn men eftersom jag har sjukt lite att göra just nu samt att jag även kan prova min kamera) så tänkte jag visa er mina bilder. Men vi gick en sväng på ikea också, hittade en så sjukt snygg Billy bokhylla som var specialdesignad och nedsatt till 195 kr om man var medlem i ikea family, men nej sa far Gebauer den ryms inte i bilen så jag suckade och fick åka hem utan den.

Det bästa med skorna är att man kan använda dem på två sätt, men det är tänkt att man ska använda dem som på första bilden.








Jaja, snart nyår och jag har bestämt mig, det blir skåne för min del orkar inte åka hem till kylan och det är ju ändå bara tre dagar, då två av dem är bildagar. Vilket innebär att första dagen på året för mig lär bli rapportskrivning för fullt. Den ska helst vara klar innan jag är hemma i Umeå då jag ska ladda inför tentan.

Imorgon blir det en vända på stan igen om inte kylan är för extrem, ska handla in sprit till nyår samt resårband så att jag kan göra mina egna armband :)

Puss puss

Beyoncé - Sweet Dreams

0 Lämna dina tankar: