Livin’ in sin is the new thing

Det var ett tag sedan jag skrev här, men jag är nog inte ensam om det. Det verkar som att de flesta bloggar jag läser (av mina vänner) har lagt ner energin för att skriva inlägg. Om vi håller på så här kommer vi aldrig tjäna pengar på bloggen. Dags att skärpa sig, och jag vet att en vacker dag så kanske någon upptäcker mig och ger mig 30.000 i månaden för att jag skriver en blogg. Jag menar, det är väl sjukt intressant att läsa vad en liten fattig deprimerad student som tränar för mycket har att säga. (eller inte)

Aja, jag kan inte sova längre, eller natten till i dag sov jag bra, några timmar iaf och jag vaknade inte mitt i natten. Varför vet jag inte, men sömnproblemen jag hade förr har kommit tillbaka och det är jävulskt drygt och jag vill helst bara sjukta mig själv när jag inte kan somna. Skolan vägrar ta slut, det är saker hela tiden och just nu inser jag att jag varken har helger eller veckodagar, ser ingen skillnad på dem längre.

Fredrik ligger i sängen och sover och jag, ja jag sitter och dricker kaffe och ska snart dra mig till Iksu för att träna lite grann, jag är piggare än vad jag trodde så jag funderar på att ställa mig på ett rullband och promenera en kvart innan passet börjar så att ryggen får värma upp sig lite. Annars lär jag väl dö, har ändå inte en sån stor lust att träna men eftersom det är ett pass som ska gå i rockens anda så måste jag dit. Jag har alltid velat köra ett pass med rockmusik, men de lär väl inte ha samma smak som mig på rock så det lär väl bli något lame ass sug rock..

Jag är bitter jag vet, men bara för ett tag hoppas jag!


Britney Spears - 3

0 Lämna dina tankar: