This is hell.

Oja.

Skolan i veckan, sen blir det praktik i 4 veckor. Jag är inte taggad, inte någonstans, vet inte varför men det känns bara så drygt att sätta sig ner och observera ungar och lära mig hur man bedömer dem. Sure det är nog sjukt bra att lära sig hur man ska bedöma ungar i hem och konsumentkunskap, äntligen får vi lära oss det nu är det bara hur man på bästa sätt gör ett prov som fattas, men det är väl sånt som inte ingår i lärarutbildningen, nej vi ska mest flumma runt och göra strunt som vi gick i högstadiet. Nu är jag ganska less på att vi mer läser kostvetenskap och dietist istället för att få läsa HK för inte fan får vi lära oss så mycket didaktiskt i vår utbildning, jaja jag ska sluta gnälla på lärarutbildningen, men nu förstår jag varför det är så mycket klagomål på den. För den suger verkligen!

Nu ska jag snart vandra till Iksu för vi ska tydligen plugga där, när man har två personer i gruppen som har läst till idrottslärare så är Iksu the shiet när man ska plugga, själv förstår jag inte varför, där tränar man.

Nu ska jag ta på mig ett ansikte och lite snygga kläder, ikväll så är det tydligen "festmöte" i korridoren.. När började man med att ha möte inför en fest? Aja, jag ser väl om jag ids.

Puss

Goldfinger - Counting the days

0 Lämna dina tankar: