Träna eller att inte träna är frågan.

Alltid ska jag ha det där problemet att välja om jag ska träna eller inte träna. Det är inte ett problem om man vet att man är slutkörd eller har saker att göra osv. Men det vanligaste problemet för mig är när man har tränat mella 2-3 gånger reda Jag har världens största lust till att gå till gymmet, för det är ju väldigt trivsamt där. Så just nu sitter jag i valet, träna idag eller i morgon.. Vad är mest värt, tränar jag idag kan jag inte träna imorgon för då blir det tre dagar i rad. Så då väljer jag mellan promenad eller träning, det lutar mot promenad och träna imorgon. Jag är så sjukligt sugen på att starta upp mitt broderi, och eftersom jag endast kan starta upp det när det är ljust ute (eftersom jag inte äger en OH och måste använda fönstret) så måste jag hinna med det samt handla.

ah, det här var väl inte så intressant att läsa för er, men jag har lite att göra.

Snart är helgen här igen, jag tyckte att det nyss var helg. Det jag gjorde var iaf att gå på hockey med Linus, Fredrik och några klassisar till freddan. Såg när löven förlorade mot leksand, jag tyckte nästan synd om dem och måste nästan köpa en lövenmössa bara för att.

Lördagen spenderades med lite vin, Ja jag drack vin och ni som känner mig vet hur ovanligt det är. Fick i mig ett glas sen gick jag tillbaka till min kära öl och vi hade jävligt kul, sen gick jag hem.


Fortfarande inte intressant? Nähä.

Ja, idag har jag tagit hand om elever som går i årskurs fem, och det är inte så fucking kul kan jag säga er FY FAN vad de lever om och rör på sig. Hyperaktiva är de allihopa!

Inte intressant? Nä men okej då.

Nu ger jag upp, plugg imorgon.

Peace

Rancid - Fall back down

2 Lämna dina tankar:

frida sa...

det är visst intressant

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra