De där dagarna då man inte vill finnas, idag är en sån dag.

Jag hatar den här dagen och jag hatar den här dagens känslor.
Just nu vill jag helst bara säga upp mig från livet och återkomma vid jul.
Gårdagen gick bra på hemkunskapen, men det gick mindre bra för mig på mikrobiologin, den blev underkänd och jag måste göra om den. Tentan på torsdag känns mindre peppande och jag vill inte ens börja plugga på det, det känns som att jag har gett upp nu, för min kropp vill inte.

Nu ska jag lägga mig i min säng och fundera på vad livet har att erbjuda.

DÖ, jag vill inte att det ska bli så här igen.

1 Lämna dina tankar:

Petra sa...

Försök å fokusera på det som är positivt, det gick bra för dig igår! Du var modig å duktig som klarade av det. och att tentan gick åt skogen, det är ju inte jordens undergång. Du fixar den nästa gång! jag tror på dej! kram ;)