All of the friends who think that im blessed, they don't know im in this mess.

No, they don't know who I really am
And they don't know what
I've been through like you do
And I was made for you...


Jobbigt läge, oja. Har läst ca 80 sidor sedan jag klev upp ur Fredriks säng och vandrade hem till mig, klockan var nog halv elva när jag kom hem sen började jag läsa, lade av kvart över tolv och kände mig bäst i världen, för då åt jag lunch. För jag ska faktiskt träna igen, jag vet jag håller inte det jag ska men det skiter jag i för jag mår bra psykiskt av att träna varje dag så nu vill jag fortsätta med det ett tag. Bara ett litet tag, idag ska jag träna med Anna-lotta det blir bara styrka när man tränar med henne och för min del är det nog bra, för då springer jag inte och det är bra. Det här är jobbigt... Ska jag tacka ja eller ska jag tacka nej? efter samtal med Thomas i går så inser jag att det finns andra som har det tusen gånger värre än mig, och jag vill helst bara att hjälpen jag har ska gå åt dem först. Men vissa har det svårt att bli frisk, även jag.


Tentan i morgon som är på mat och religion känns inte peppande, men det går väl an, efter dagens träning ska jag fortsätta läsa och längta efter mina skor. Jag har köpt ett par skor som går upp till knät. Jag vill köpa ett till par, jag vill köpa lårhögaboots för det är så jäävla sexigt. Sen ska jag väl försöka få i mig middag. Jag vill verkligen lyckas idag!

Brandi Carlile - The story

0 Lämna dina tankar: