Oh, I, I feel like I wouldn't like me if I met me

Nu är det dags igen, skolan har börjat. Eller har och har, den börjar snart. Om tio minuter ska jag hoppa på min cykel och cykla ner till lärarhuset för att för första gången på länge sätta mig på en föreläsning, intressant.


Festen i fredags har jag inte så mycket att säga om, den blev lyckad samtidigt som den blev misslyckad, men den var mysig och alla blev väldigt väldigt onyktra.

En annan sak är att det här med maten börjar bli jobbig igen, i don't get it, är det för att jag inte har besökt min pysk på ett tag eller är det något annat? Jag vill mest bara sluta med allt och träna tills jag stupar. Men som tur är har jag människor runt omkring mig som inte ser till att jag gör så, tur är väl det annars hade jag nog redan gjort det.

Ikväll har jag nog tänkt att träna om inte min Bror och Petra kommer förbi på besök, annars blir det födelsedagskalas hos Oskar imorgon då han fyller hela 24 år.

Äh, nu jävlar ska jag ta skolan på allvar, tentan gick ju bra (om jag nu inte känner helt fel) och jag ska fan vara bäst i år!

Puss hej

Tegan and sara - Nineteen

0 Lämna dina tankar: