And I'll be curled on the floor hiding out from it all

På något sätt har jag väldigt mycket att göra eftersom jag knappt hinner med saker, men samtidigt så har jag ändå inget att göra för när jag lägger mig på kvällen så ser min dag bara tom ut.

Föreläsningarna går bra, jag förstår mer och mer för varje dag och det här med mikroorganismer verkar inte längre var så speciellt svårt, man kan sammanfatta det som att magsjuka finns i flera olika sorter och alla går ut på att man spyr och har diarré och antingen har man fått det ifrån en bakterie eller så är det toxinet, och är det ett toxin är du matförgiftad och får du en bakterie har du en infektion. Sen är det ett antal svåra ord, namn och kopplingar som jag måste kunna, men det tar sig.

Något är fel på min kropp, det kan jag erkänna.. Har så fruktansvärt ont i nacken och ryggen som i sin tur gör så att jag får ont i huvudet. Sen är jag på väg att bli sjuk igen som inte heller gör saken så mycket bättre. Ska försöka avstå från träning i några dagar nu så att jag kan komma tillbaka och bli en människa så att jag slipper ligga i fosterställning och gråta över smärtan som aldrig ger sig.

Ah, Hejdå.

Tegan and Sara - Soil, Soil

0 Lämna dina tankar: