Livet..

Livet är inte lätt alla gånger.

Det här kommer bli en kväll som ingen kommer glömma, absolut ingen i min familj. För nu släpper jag allt, jag orkar inte hålla något hemligt längre. Jag får se hur det går, jag gråter nu det är nog ganska normalt.

Direkt efter det så måste jag ta itu med det andra problemet, han den där kärleken som har tappat all lust. Jag vill inte förlora honom för en skit sak, om man bara kunde gå in i andras huvud och försöka ändra vad de tänker, men tyvärr så är det svårt.

Året 2009 är inte mitt år, men jag lär mig nog oerhört mycket av det.


Skjut mig!

Sofia Karlsson - Flickan och Kråkan

1 Lämna dina tankar:

ecca sa...

Jag tycker det är jättebra att du berättar för din familj! Det kanske är jobbigt men det kommer säkert att kännas mycket bättre, då kan du få stöd från dom när det känns som värst..