Ja, men alltså, jag vet inte.

FUCK IT.

Fan vad jag är less, jag är så less att jag har slutat bry mig. Hoppas att jag finner lyckan i det här, jag fick då lite stöd i går "Vad stolt jag är över dig, att du äntligen klarade av att berätta för dina föräldrar" Jajajajajaja............ jag var väl jätteduktig, men wtf jag har annat att tänka på just nu, fuck this and fuck that. Men efter en timme och 20 minuter så fick hon mig att inse en annan sak. "Sluta tänk på allt annat, tänk på dig själv, glöm inte bort att det du har är ett viktigt problem som du måste ta dig ur, det gör du inte genom att glömma bort problemet och fokusera på annat och tro att det löser sig själv" Sure, hon sa något viktigt så det är väl precis vad jag har tänkt mig att försöka nu. Fuck allt och alla nu ska jag fan bli frisk! Tankarna försvinner väl aldrig, men jag ska väl försöka kunna klara av att äta som en normal person. Inte ett mål om dagen vilket jag anser vara väldigt normalt. Men det är inte normalt. "skilj på förnuft och känsla" Jätteenkelt, jag menar det väldigt jätteenkelt. Men vem sa att det här skulle bli enkelt?

Igår var jag iaf sjukt lycklig efter det där samtalet på Freja, jag kände mig levande och jag sket i tamefan allt som heter problem, drack faktiskt öl för första gången på evigheter (ja, en månad men ja) jag blev full på absolut inget, min kropp tål inte ett skit längre. Vi röjde precis som vi gjorde förrut, jag oskar och pimpim. Målet är som alltid att göra alla andra förbannade på dansgolvet så att vi tillslut har det helt för oss själva, och nog fan lyckades vi. Thomas arbetskamrat kläckte tydligen kommentaren "Ja, det är ju tur att de är glad när de är sådär full" Jag fick även en kram av Umeås Hetaste trummis. Tacka faaan för det.


Tack Karin för den otroligt fina skinnpajen jag fick av dig i födelsedagspresent! Extra puss till dig.

Nu blire city. No more alkohol for me.

Hej

Snoop Dogg - Lay Low

0 Lämna dina tankar: