Every day away from you, feels like a lifetime

mjaum...

Jag gillar inte riktigt det här, jag sitter mest och lyssnar på neverstore och inser att de skriver mest låtar som handlar om olycklig kärlek. Jag vet inte om jag kan kalla min kärlek för olycklig precis eftersom att min kärlek gör mig oerhört lycklig samtidigt som den kör ner mig eftersom jag saknar honom enormt. Men den där saknaden lär ju gå över om tre veckor, så jag kanske borde passa på istället.

Jag har iaf insett att jag har ett problem som måste lösas, eller ja jag har ett antal tusen problem som ska lösas. Men det här är något som är fruktansvärt jobbigt och svårt, bara den där tanken om att vara ensam ett visst antal timmar, att komma hem från jobbet och inte träffa en människa, bara vara med mig själv, att en helg inte behöva se någon utan endast vara ensam. Det är som omöjligt för mig, jag skulle aldrig klara av det redan en tisdag börjar jag leta planer på hur jag ska göra för att slippa vara ensam. Jag har blivit betydligt mycket bättre på att vara ensam om man tänker tillbaka på hur det var förr, men ja det är fortfarande inte bra än.

Nu ska jag väl äta och sedan gå och hämta de där sakerna som är kvar hos Fredrik så att jag får det bortgjort och så att jag slipper gå dit igen, det är tungt att vara hos honom när han är 60 mil härifrån, det gör ju tom ont i hjärtat när jag är och städar tvättstugorna hos honom :P Sen går jag vidare till Becca, henne har jag inte sett på månader.

Det ser ut som att jag åker till Falun den 7 aug!

Neverstore - On your side

Puss

0 Lämna dina tankar: