You're that someone, I can't get you off my mind

Jag saknar dig redan, du har varit borta ifrån mig nu i nio timmar, och ett antal mer timmar kommer det att bli. Vi ses den åttonde augusti, om vi inte blir stenrika så att vi kan ses den 31 juli. Men det lär väl aldrig hända.

Jag vill att det ska bli höst, helst nu. Jag vill att skolan ska börja så att man kan få leva ett normalt liv, men jag vet att jag kommer klaga när skolan börjar och längta tillbaka till jobbet.

Helgen var iaf den bästa helg jag har upplevt på väldigt länge, kanske den bästa helgen på året. Så sjukt bra har jag nog aldrig mått, det gav mig så mycket.

Winnerbäck den 26/11.

Jag vill inte ha det så här. När ska jag få det som jag vill ha det?


Neverstore - Waiting

1 Lämna dina tankar:

frida sa...

vad roligt att höra.

var spelar han? älskar winnerbäck