Allt är så segt.

Speciellt mitt internet.

Men även dagarna, sjukt sega. Imorgon är det måndag igen, vilket innebär jobb och jag är absolut inte intresserad över att jobba och just nu vill jag inte ens tänka på hur denna vecka kommer att bli, försöker säga om och om igen att det bara är två veckor kvar nu. Men hell vad det inte går bra, jag önskade att det var noll veckor kvar och att jag satt i Falun med min Fredrik men det gör jag inte. Men om två veckor gör jag det, snart....... snart......

Bakade lefsor idag, väldigt intressant, väldigt enkelt och sjukt gott. Men man kan inte äta många, man blir sjukt illamående av dem.

Nu då? Jo jag lyssnar på Lars Eriksson och tvättar sängkläder till både mig och min älskling, men min älskling vägrar höra av sig, så jag funderar på att avbryta hans tvätt och slänga de i ett hörn hemma hos honom så att de möglar och luktar äckligt när han kommer hem. Näe, så taskig kan jag inte vara. Eller ja, vem vet.


Ska fortsätta lyssna på Lars Eriksson, det var ändå inte något värt på tv, eller ska jag kanske se på den där filmen "go go girl" eller vad den hette, som handlade om en tjej som har juridikutbildning men vill satsa på skådespelarkarriär och hennes föräldrar blir arga på henne.... Ganska klassiskt om jag får uttrycka mig själv.

Jag hoppas att du inte dödade någon fisk när du fiskade idag.

Puss

Lars Eriksson - If I was king today

0 Lämna dina tankar: