Har jag blivit en mes eller är det kroppen som börjar ge upp?

Jag vet inte vad som händer, men helt plötsligt så klarar jag inte av träning två dagar i rad. Förstår inte vad som har hänt, men kroppen skriker av olycka och ber om att få slappna av, men jag vägrar låta den slappna av. Nu kan jag inte göra mer än att längta till den 7 augusti då jag äntligen kan försöka slappna av.


Denna känsla av misslyckande och dåligt samvete is killing me.

Imorgon ännu mer jobb, min kropp är redan död och jag har ingen aning om hur jag ska klara av fyra h-vetes dagar till, men imorgon är det bara 1,5 vecka kvar, sen är det slut på lidandet (hoppas jag, det kan ju lika gärna vara något annat som tär på min kropp).

Kvällen imorgon innebär ett försök av att inte göra något förutom att sitta i en soffa :D Hoppas att jag lyckas!

Looptroop - The Struggle Continues

0 Lämna dina tankar: