Nu har jag ramlat gatan klart.

Jag vet inte, men nu har jag fyllt år. Är inte 22 längre utan jag är 23, jag kände mig vuxen när jag insåg att jag inte längre är välkommen till ungdomsmottagningen utan jag måste hädanefter gå till barnmorska på vårdcentralen, fuck it så jävla drygt.

Sen då? Jo, jag har satt igång mitt plugg inför tentan vi ska ha mellan 16-20 på fredagskväll det är faktiskt riktigt intressant. Jag hade glömt bort hur roligt det egentligen är att plugga, sommarlovet hade sin funktion!

Födelsedagen var en av de bättre, betydligt mycket mer värdefull än förra året, jag fick fina presenter men presenterna har slutat spela roll nu förtiden. Jag uppskattade besöken mycket mer än vad de tog med sig. Självklart är jag inte besviken, alla hade köpt jättefina saker men deras närvaro var bättre. Fick ett armband till min ipod och ett par koss porta pro hörlurar som värmde väl i hjärtat. Oskar fortsatte på döskalletrenden i svart och rosa, den här gången blev det två tallrika i rosa och till jul ska jag få två i svart =). Frida kom med en underbar blomma som står på mitt skrivbord och varje gång jag tittar på den så blir jag varm i kroppen. Mitt hjärta gav mig två par skor (Han vet vad jag vill ha) Det var ett par stövlar och ett par pumps.

Jag känner mig lycklig, och det är bra!

Dagens musik: Håkan Hellström gör plugget enklare!

0 Lämna dina tankar: