God, I wish I was somebody else

Okej. Nu spårar det igen, jag känner bara hur jag blir mer och mer less och hur jag mindre och mindre orkar med det här. Försöker intala mig att det går nog över tillslut, samtidigt så inser jag att jag aldrig kommer komma ifrån det här beteendet.

Ett studiebesök senare försöker jag intala mig själv att jag klarar av det här och inte fan behöver jag gå så här långt, ska det vara så jävla svårt? Men samtidigt så inser jag att jag fortfarande har sjukt svårt att få i mig det som ska få mig att må bra, att jag inte har ett endaste framsteg sen i februari, men självklart så är allt inte lika ångestrelaterat längre. Nog kan jag få i mig saker utan att drabbas av panik och planeringen för hur jag ska göra för att jag skulle få ta det där som jag så gärna vill ha. Men jag får inte i mig det jag ska, ligger under det jag ska ha varje dag jag skjuter bort och glömmer, inte fan är jag sjuk heller. Jag gör som jag alltid har gjort och dissar allt som de säger åt mig att jag ska göra, inser senare att det kanske var dumt gjort. Men jag gör det inte med mening, jag gör det bara för att det blir så utan att jag tänker, felet är ju att jag inte tänker. Jag orkar inte göra en förändring, de börjar tro att jag inte vill bli frisk, men det vill jag. Men jag vet inte riktigt om jag är beredd på att hoppa av min utbildning och bli inlagd... För så illa är det väl ändå inte...Eller är det så illa? jag vet inte längre.....................

Höstens första tenta är då avklarad den gick väl så där, sjukt drygt att ha en tenta på 3 hp den var verkligen inte stor. Men nu är det bara att ladda om, tenta igen om två veckor, har redan lämnat in fem uppgifter och ska väl in med fem till....... Det är mycket nu.

Träffade Tina i Fredags för första gången sedan jag fyllde år, trevligt värre. Vi gick på stan och självklart håller jag inte min budget när det gäller kläder, men den här gången så var det rea på Carlings och vem kan hålla sig borta då, fick tre jättefina plagg som garanterat håller ett tag för ett billigt pris.

Nu ska jag städa och sedan bädda nytt i sängen, slänga mig i den och läsa en bok, sen försöka få i mig något som kallas för mat.

Hör av er, jag behöver er.

Puss

Alice in videoland - Panic

1 Lämna dina tankar:

frida sa...

jag tror att det i livet handlar om att kunna greppa tag i de ljuspunkter som finns. tycker inte du borde hoppa av din utbildning. men det måste du känna själv.

fick ditt sms. sparar alla mina pengar till möbler. pusspuss