åååhoooo

stress stress stress stress stress stress stress, reaktion? = Gör ingenting

Precis, jag blir helt apatisk, nollställd, orkar inte lyssnar hellre på musik och sjunger, får ont i huvudet och magen och bara vägrar. Ju mer jag bläddrar i min kalender desto mer ångest får jag. Varje dag är fylld med skolan, uppgifter besök hit och dit, jobb, allt. Jag kan inte sova, min kropp gör så ont rent fysiskt så att jag förstår inte ens hur jag kan stå upp, det gör tom ont när jag andas. Just nu förstår jag inte hur jag ska klara av det här, jag gör ju självklart klar alla uppgifter som ska göras, men när det hela tiden fylls på och alla ska in denna månad och när man inte fattar ett skit om det som ska göras så är det inte roligt längre. Det känns som att jag "inte har tid" att lära mig utan jag bara skriver och hoppas på att det smälter in sen någon gång. Att ha seminarium och inlämningar samma vecka som jag har tenta på något helt annat är fan i mig inte roligt.

Jag behöver sömn, och jag får aldrig sömn, sova i helgen kan jag glömma eftersom det blir jobb..... 06-10 både lördag och söndag, hell fucking yeah. jag är inte taggad. Därför är min plan att hoppa över föreläsningen imorgon (det är vegetarisk kost och det känns som att jag kan det). Istället ska jag sova till tolv och sedan börja plugga inför tentan. Sen i helgen någon gång får jag ta tag i att komponera ihop ett eget recept. ETT EGET RECEPT ah, jag menar det ska nog gå hur lätt som helst (or not) den dagen jag någonsin har använt mått till min matlagning eller bakning existerar inte, ah. näe, jag ska inte tänka negativt, det ska nog gå hur lätt som helst. Lätt som en plätt.

Näe fan, nu ska jag klä på mig använda mina nya uggs som kom på posten för någon dag sedan, det är ju faktiskt ganska kallt och ingen sol dessutom har jag ett behov av att prova dem. Sen ska jag hata kvällen hade jag tänkt, ibland får man det. Stackars Fredrik som ska handla med mig.


FUCK IT

Green Day - Minority

0 Lämna dina tankar: