jag vill ha.

Vaknade i morse och min röst var väck. Den fanns inte, jag kunde inte prata. Blev tvungen att sjukanmäla mig idag också, det suger. Jag som trodde att jag kunde jobba, om jag ändå har ett jobb och har chansen till pengarna och jag inte kan vara med Fredrik när jag inte jobbar så vill jag jobba. Dessutom suger det att vara sjuk. Nu har rösten börjat komma tillbaka igen, men jag mår fan inte bra alls. Petra ska få ställa upp som färdtjänst så att jag kan handla lite mat, regnet öser ner över mig och jag är inte nöjd!


Dessutom vill jag ha min Pojkvän hos mig, det dödar mig sakta men säkert och jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag vet inte om jag kan dölja så länge till, jag hatar mest bara allt just nu. Men jag ska försöka se positivt, något kanske lyfter upp mig snart, jag vet inte vad. Men säkert något..




Kom hem min Fredrik

1 Lämna dina tankar:

Bea & Veronica sa...

Hej!
Jag såg att du ville vara med i våran tävling.
Dock måste du även lägga in ett blogginlägg om våran tävling och länka våran blogg!
Lycka till :)/ Bea & Veronica